FUJRAJFAJZEN

FUJRAJFAJZEN

8/20/2015

BOG IM ZDRAVLJA DAO.......


raiffeisen banka gnu)
Izvor slike: gnu
rba offline

Rat bankarima: Hakeri dužnici srušili stranicu Raiffeisen banke

Prvo da se predstavim, ja sam hrvatski umirovljenik, bivši KGB operativac, a ove preostale dane života na Zemlji ću potrošiti u žestokoj borbi protiv nepravde, piše haker

Stranica Raiffeisen banke onesposobljena je, a time se nas Facebooku i svojoj stranici pohvalio haker koji se predstavlja kao 'Vaš deda'.
Na stranici Vaš Deda je najavio rat bankarima, farmaceutima, masonima, reptilima i đavlima.
Svoju najavu je održao novim screenshotom i objavom "RBA.hr je offline".
Haker Deda na svojoj stranici prvo se obratio svojim čitateljima postom o sebi.
"Prvo da se predstavim, ja sam hrvatski umirovljenik, bivši KGB operativac, a ove preostale dane života na Zemlji ću potrošiti u žestokoj borbi protiv nepravde.
Naslov možda zvuči loše, ali ja više ne vidim načina za promjene. Čini mi se da nas je civilizacijski napredak samo ušutkao i pretvorio u poslušne robove koji radi uglađenosti ne znaju više nepravdu prozvati nepravdom i izboriti se za svoja prava. S toga najavljujem rat bankarima, farmaceutima, masonima, reptilima i đavlima.
Vaš deda"
Vaš Deda

No comments:

Post a Comment